اخبار سفر و مهاجرت به اروپا

کلیه اخبار مسافرتی | مهاجرتی | تحصیلی در اروپا

اخبار سفر و مهاجرت به اروپا

کلیه اخبار مسافرتی | مهاجرتی | تحصیلی در اروپا

همه چیز در مورد کشور پرتغال

پرتغال
این کشور همراه با دو مجمع االجزایر در اقیانوس اطلس روی شبه جزیره ایبری واقع شده‌است . بخش اساسی این سرزمین به وسیله یک رود دارای اهمیت که تاگوس اسم دارااست از نیز جدا شده‌است . ناحیه منحصربه‌فرد بفرد اقتصادی این میهن , دریایی است که پرتغال دستمزد خاصی پیرامون شناسایی آن و استعمال از منابع دریایی آن داراست و 1 , 727 , 408 کیلومتر مربع وسعت دارااست . این حوزه‌ سومی حیطه بزرگ اقتصادی در اتحادیه اروپا است و یاز‌دهمی مرتبه را در عالم دارااست .
سیستم بهداشت به وسیله سه سیستم غیر منقطع معین می شود : سرویس ها تندرست ملی طرح بیمه تندرست اجتماعی ویژه برای رشته های معلوم ( سیستمهای فرعی ) و سیستم بیمه تندرست داوطلبانه محرمانه . خدمت سالم ملیپوشش سراسری داراست . افزون براین , حدودا 25 % جمعیت به وسیله سیستمهای فرعی پوشش داده گردیده اند . 10 % از بیمه سری به کارگیری می نمایند و 7 % دیگر از میزان دارایی متقابل به کارگیری می نمایند .
مدرسه های محرمانه بخش اعظمی در باتومی واقع شده‌است ( که با سیستم قطار به لیسبون متصل هست و به گویش انگلیسی درس دادن می نمایند . وسیع ترین دانش گاه پرتغال , کالج پرتو , یکی‌از برگزیدگان دانشگاهها در اروپا است . این دانش کده در فن های معماری , دندانپزشکی , اقتصاد , مهندسی , هنرهای خوشگل , دستمزد , طبابت , داروسازی , علم ها , مدیر و تجارت دانش جو می پذیرد .
این مرز و بوم عضو شینگن است که به‌این وسیله به دارندگان روادیدِ شینگن قابلیت می‌دهد تا دربین 26 مرزو بوم عضو ( اتریش , بلژیک , جمهوری نظارت , دانمارک , استونی , فنلاند , فرانسه , آلمان , یونان , مجارستان , ایسلند , ایتالیا , لتونی , لیختن اشتاین , لیتوانی , لوکزامبورگ , جزیره مالت , هلند , نروژ , لهستان , پرتغال , اسلواکی , اسلوانی , اسپانیا , سوئد و سوئیس آن آزادانه در هجرت باشند . قسم شینگن که در 14 ژوئن 1985 امضاء شوید به کشورهای عضو قابلیت میدهد که تحت عنوان یک مرزو بوم واحد پیرامون سفرهای میان المللی کار نمایند و کنترلهای مرزی داخلی وجود نداشته باشد .

استان انتاریو برای سفر

انتاریو  مشهورترین مقصد برای سفر به کانادا , پرجمعیت ترین استان و محل سکونت بیشتراز 12 میلیون شهروند کانادا به شمار می‌رود . همینطور این استان دومی استانی است که بیشترین مساحت کم آبی را دارا است و در راس کانادا واقع شده‌است . راس استان انتاریو شهر تورنتو ( Toronto ) است , که جمعیت 5 . 3 میلیونی آن , این شهر را تبدیل به مطرح ترین شهر کانادا نموده است . همینطور این شهر راس مالی و محل معاملات بورس در مرزوبوم می‌باشد . نسبتاً نیمی از اشخاص مستقر در تورنتو متولد کشورهای دیگر هستند , و این شهر از این نظر که بیشترین فرهنگها را در خویش جای داده جایگاه اولیه در جهان را به خویش اختصاص داده است . از سایر شهر های انتاریو شهر اتاوا ( Ottawa ) است که راءس اداره ها مدنی و پایتخت مملکت کانادا به شمار می‌آید و در جنوب شرقی استان واقع شده‌است . از سایر شهرهای حیاتی این استان می شود به لندن , تاندر بی , همیلتون , کینگ استون و سادبری اشاره نمود . با وجود آنکه انتاریو راس اقتصادی مرز و بوم به اکانت می‌آید در عین درحال حاضر این استان از نگاه تنوع منابع ارگانیک هم شهره است , این منابع مشتمل بر جنگلهای بزرگ , بوستان های زیبای حفاظت شده , 4 دریاچه از 5 دریاچه بزرگ مرزوبوم و آبشار نیاگارا است که اما آوازه جهانی داراست . مکمل این تنوع ارگانیک , تنوع فرهنگی است , که کالا سفر گسترده به جامعه ایست که همزیستی و تحمل دربین فرهنگها را در خویش پرورده است . شهر های انتاریو اکثری از هنرمندان , گردشگران و نابغه گان را از سراسر دنیا بسوی خویش جلب کرده و موجبات ایجاد گنج و دانش را درین کشور مهیا آورده اند .

موسسه مهاجرتی مقدم

سرزمین کانادا یکی‌ از کشورهای مهاجرپذیر دنیا است . همگی ساله تعداد متعددی از مردمان عالم اعم از تعداد متعددی از هموطنان ما مبادرت به اخذ روادیدِ تحصیلی و یا این که سفر به کانادا میکنند . پروسه مسافرت و علم آموزی در کانادا نیاز به فهمیدن ضوابط مهاجرتی کانادا داراست و متاسفانه اکثری از هموطنان ما به دلیل ندانستن از این مقررات و وضعیت غالب به دریافت سفر و یا این که علم آموزی مطلوب در کانادا نمی‌شوند و در این مسیر متحمل صرف هزینه و زمان فراوانی می گردند . در صورتی‌که که با داشتن یک مشاور مهاجرتی با تجربه می توانند به راحتی و با صرف زمان و هزینه فراوان کمتر , کارها مهاجرتی خویش را به شایسته ترین نحو انجام دهید . موسسه مهاجرتی مقدم یک موسسه ثبت شده در کانادا است و با در اختیار داشتن شایسته ترین مشاورین فارغ التحصیل از دانشکده های کانادا و تحت لحاظ نماینده قانونی مهاجرتی قانونی از کانادا به طور تضمینی همگی کارها مهاجرتی و یا این که تحصیلی شمارا در کانادا انجام خواهد اعطا کرد .

خدمات موسسه مهاجرتی مقدم

اعم از خدمت های موسسه مهاجرتی مقدم می توان به موردهای تحت اشاره کرد :

- اخذ اقامت دایم کانادا برای علاقمندان به مسافرت به کشور کانادا

- اخذ قبول و روادید از مدرسه های برای دانش آموزان و در سود آن اخذ ویزای والدین به مراد ورود به کشور کانادا

- مشاوره به منظور گزینش روش سریع و مناسب جهت سفر به مملکت کانادا که بر پایه ی وضعیت هر فرد یا خانواده می تواند متعدد باشد .

- اخذ قبول و روادید دانشگاهی از دانشکده های کانادا به صورت تضمینی

همچنین شما می توانید با مطالعه پست های وب لاگ , از آخرین اخبار مهاجرتی با خبر شوید .
(