اخبار سفر و مهاجرت به اروپا

کلیه اخبار مسافرتی | مهاجرتی | تحصیلی در اروپا

اخبار سفر و مهاجرت به اروپا

کلیه اخبار مسافرتی | مهاجرتی | تحصیلی در اروپا

شرایط مهاجرتی کشور کانادا

کشور کانادا از جمله کشور های مهاجر پذیر می باشد و هر ساله تعداد زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می نمایند.

 کانادا یکی از سه کشور  پیشرو  در موضوع قبول مهاجران از سراسر عالم است .  قانون های  مسافرت بدین کشور در سال ۲۰۱۸ با تغییراتی مواجه بوده است . در شرایط کلی با دقت به ارتقا روز افزون علاقمندی متقاضی ها مهاجرت به کانادا , قانون ها این مملکت روز به روز سخت‌تر می‌گردد . البته کماکان در بین برگزیدگان کشورهای مهاجر پذیر قراردارد . روشهای مهاجرت به کانادا برای هر شخص گوناگون است . این تفاوت به طوری است که چه بسا برای اعضای یک خانواده احتمال دارد راه و روش های سفر , مختلف باشد . از این رو در شرایطی‌که قصد مهاجرت  به سرزمین کانادا را دارید , مشورت با متخصص ها با تجربه در این خصوص می‌تواند راه گشای فرایند مهاجرتی شما باشد .

  از خط مش های مهاجرتی به  کانادا می شود به مهاجرت از روش تخصص و مهارت کاری اشاره نمود . این روش یکی  از روشهای پر استفاده مسافرت به‌این کشور می‌باشد . در‌این روش متقاضی مبنی بر میزان مهارت و سوابق فعالیت در بیرون و داخل کانادا , سند تحصیلی , و تراز لهجه انگلیسی امتیاز دهی می گردند .

 از سایر راههای  سفر به کانادا سفر تحصیلی به کانادا است . در‌این روش مهاجرت علاقمندان پس از یک مقطع  تحصیلی در  کانادا و دریافت ویزای شغلی , می‌توانند درین میهن کشور به کار مشغول  شوند . بعداز گذراندن یک زمان یک ساله در یک کدام از شرکتهای کانادایی , حاذق به دریافت اقامت دایم مرزوبوم کانادا خواهند بود . این روش جزو مطمئن ترین روش های مهاجرتی است .

 از سایر روش های مهاجرت به کانادا می توان مهاجرت از روش ایجاد اشتغال را ذکر کرد. در‌این روش سفر به کانادا , درخواست کنندگان می بایست مبادرت به تولید کسب و فعالیت و ایجاد اشتغال در  کانادا کنند .


منبع:

http://www.canadastudent.loxblog.com/post/2/مهاجرت به کانادا.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.