اخبار سفر و مهاجرت به اروپا

کلیه اخبار مسافرتی | مهاجرتی | تحصیلی در اروپا

اخبار سفر و مهاجرت به اروپا

کلیه اخبار مسافرتی | مهاجرتی | تحصیلی در اروپا

اقامت سوئد



موقعیت اضطراری برای مسافرت به سوئد و دریافت اقامت سوئد :
سوئد دارنده سیاست زیاد سخت مهاجرتی میان کشورهای اتحادیه اروپا است . برای کسانی که ذیل 18 سال سن دارا هستند , بزرگسالان فی مابین 18 تا 20 سال , و شهروندان دانمارک , فنلاند , ایسلند , نروژ و بقیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا , سوئد موقعیت اسانی را جهت علم آموزی توصیه می نماید .
برای اخذ اقامت سوئد به صورت دایم ملزم می‌باشید برای بازه زمانی 2 سال کار نمائید , تا بتوانید اذن طومار اقامت دایم را اخذ نمائید . بعد از آن می بایست برای دوران 2 تا 5 سال در سوئد معاش کرده تا صلاحیت اخذ شهروندی این میهن را به دست آورید . شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا نیازی به اخذ اذن طومار جهت کار ندارند , البته در شرایطی که بخواهید بازه زمانی بیشتری درین مرزوبوم بمانید بایستی به سازمان سفر گزارش دهید .
در شرایطی‌که در هنگام هجرت به سوئد , قصد اخذ اقامت دایم یا این که شهروندی را دارید , بایستی شغل معینی در شرکتهای نروژ داشته باشید و استخدام گردید . به مراد ارسال تقاضا طومار مسافرت به وبسایت سوئد مراجعه‌نمایید .
شما به گذرنامه دارای اعتبار , ارائه مدرکی که شغل تان را اثبات نماید و اثبات فرمائید که در ماه دستکم 13 . 000 سک سوئدی درآمد دارید .
کارفرمای سوئدی می بایست دستکم در 10 روز کاری شمارا استخدام نماید و مقررات و قانون ها و حقوق و دستمزد تان را نظیر شهروندان سوئدی محاسبه نماید . او بایستی به پرسنل اذن دهد تا نظرها خویش را اعلام نمایند .
بایستی

اسکن گذرنامه ,
دو عکس نو گرفته شده ویژه گذرنامه ,
اسکن توصیه کاری تان
به همراه اذن طومار کاری
را ارائه دهید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.