اخبار سفر و مهاجرت به اروپا

کلیه اخبار مسافرتی | مهاجرتی | تحصیلی در اروپا

اخبار سفر و مهاجرت به اروپا

کلیه اخبار مسافرتی | مهاجرتی | تحصیلی در اروپا

شرایط مهاجرتی کشور کانادا

کشور کانادا از جمله کشور های مهاجر پذیر می باشد و هر ساله تعداد زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می نمایند.

 کانادا یکی از سه کشور  پیشرو  در موضوع قبول مهاجران از سراسر عالم است .  قانون های  مسافرت بدین کشور در سال ۲۰۱۸ با تغییراتی مواجه بوده است . در شرایط کلی با دقت به ارتقا روز افزون علاقمندی متقاضی ها مهاجرت به کانادا , قانون ها این مملکت روز به روز سخت‌تر می‌گردد . البته کماکان در بین برگزیدگان کشورهای مهاجر پذیر قراردارد . روشهای مهاجرت به کانادا برای هر شخص گوناگون است . این تفاوت به طوری است که چه بسا برای اعضای یک خانواده احتمال دارد راه و روش های سفر , مختلف باشد . از این رو در شرایطی‌که قصد مهاجرت  به سرزمین کانادا را دارید , مشورت با متخصص ها با تجربه در این خصوص می‌تواند راه گشای فرایند مهاجرتی شما باشد .

  از خط مش های مهاجرتی به  کانادا می شود به مهاجرت از روش تخصص و مهارت کاری اشاره نمود . این روش یکی  از روشهای پر استفاده مسافرت به‌این کشور می‌باشد . در‌این روش متقاضی مبنی بر میزان مهارت و سوابق فعالیت در بیرون و داخل کانادا , سند تحصیلی , و تراز لهجه انگلیسی امتیاز دهی می گردند .

 از سایر راههای  سفر به کانادا سفر تحصیلی به کانادا است . در‌این روش مهاجرت علاقمندان پس از یک مقطع  تحصیلی در  کانادا و دریافت ویزای شغلی , می‌توانند درین میهن کشور به کار مشغول  شوند . بعداز گذراندن یک زمان یک ساله در یک کدام از شرکتهای کانادایی , حاذق به دریافت اقامت دایم مرزوبوم کانادا خواهند بود . این روش جزو مطمئن ترین روش های مهاجرتی است .

 از سایر روش های مهاجرت به کانادا می توان مهاجرت از روش ایجاد اشتغال را ذکر کرد. در‌این روش سفر به کانادا , درخواست کنندگان می بایست مبادرت به تولید کسب و فعالیت و ایجاد اشتغال در  کانادا کنند .


منبع:

http://www.canadastudent.loxblog.com/post/2/مهاجرت به کانادا.htm

جاذبه های یونان

رودس در امتداد دریای اژه , در اطراف ترکیه , یکی وسیع ترین جزیره ها دودکانیز است . . پایتخت آن , شهر رودس یکی‌از ارثیه جهانی یونسکو و از شایسته ترین جاهای جذاب یونان به شمار می‌رود . . این جزیره با دروازه ها و ساختمان بلند ها یادواره , بوسیله شوالیه ستن جان بعداز به دست به دست آوردن در اختیار گرفتن جزیره در قرن چهاردهم ساخته شد . . خیابانهای شهر سابق رودز خالی از اتومبیل است و می توانید با پای پیاده به کشف این جزیره بپردازید . . از سایر جاذبه های توریستی رودس میتوان به مجسمه عشق خوشگل در کوهپایه , مارماریس در سواحل غرب ترکیه اشاره نمود . . در رودس فرودگاه و کشتی در راستای آتن , پیره موجود هست . . میکونوس یکی باشکوه ترین جزیره‌ها توریسم یونان به شمار می‌رود . . این شهر به خاطر بوتیک هتل های عالی , رستورانهای غذای دریایی سکو یک , و تالار های موسیقی زنده مورد دقت گردشگران قرار میگیرد . . جاذبه های توریستی دیگر دربرگیرنده پاراپورتیانی ( یک کلیسای سپید در شهر میکونوس ) , و سواحل شنی مختلف میشوند . . این جزیره پاتوق سلبریتی های میان المللی می‌باشد . . یک فرودگاه , کشتی , قایق دوبدنه دارااست که میکونوس را به آتن , پیره و رافینا متصل ایجاد میکند . . دلفی در یونان یکی‌از به جا مانده جهانی یونسکو , بر روی کوهپایه پارناسوس ایجاد شده است . . دلفی مشرف به دره ای چشمگیر مکانی مقدس است که گردشگران برای پرستش آپولو ( خدای نور و روشنایی , نبوت , موسیقی , و شفا ) به اینجا میایند و با اوراکل افسانه ای درد و دل می نمایند . . معابد متفاوت , تالار بازی زنده و استادیوم از جاهای جالب دلفی میباشند . . علاوه بر این , موزه باستانی دلفی , یافته های باستانی این بخشها را به نمایش میگذارند . . دلفی در 180 کیلومتری شمال غربی آتن جای‌دارد .

اقتصاد یونان

اقتصاد یونان
توریسم نقش مهمی در اقتصاد یونان داراست . ساخت ناخالص داخلی یونان ۴/۳۲۶میلیارد دلار است که ۳/۷۶ درصد آن در بخش سرویس ها ساخت می گردد . نیروی عمل این سرزمین ۴۹/۴ میلیون نفر است که بیشتر آن‌ها در بخش سرویس ها فعالند . نرخ بیکاری در آن ۴/۸ درصد است و نرخ تورم آن ۶/۲ درصد . صادرات این مملکت دربرگیرنده اغذیه و اشربه , محصولات کارخانه‌ای , مواد پتروشیمی , مواد شیمیایی و منسوجات است . ۱۰ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۲۹۰ نفر در یونان معاش می کنند که ۹۸ درصد از آن ها مسیحی ارتودوکس می باشند و ۳/۱درصد از آن‌ها مسلمان . هفت درصد از جمعیت این مملکت را خارجی‌ها تشکیل میدهند که برای فعالیت یا این که معاش به آن رفته‌اند . میانگین سنی مردمان آن ۲/۴۱سال است . آرزو به معاش در بدو به دنیا آمدن برای زنان ۰۶/۸۲سال و برای مردان ۸۵/۷۶سال است .
گویش قانونی این مرزو بوم یونانی است و ۹۹ درصد از مردمان به آن صحبت می گویند . زبان‌های انگلیسی و فرانسه هم به دلیل توریستی بودن این مرز و بوم کم و بیش حرف می گردد . تا ده سال ۸۰ میلادی تلویزیون فقط در اختیار دولت بود البته در‌این ده سال تلویزیونی محرمانه فعال سازی شد که با سریال‌هایش توانست مخاطبان متعددی را به خویش جلب نماید . میگویند در‌این مملکت در یک هزار و ۷۰۰ رادیو و تلویزیون فعال است که اکثری از آنان سوای جواز می‌باشند . به نقل از بی . بی . سی رسانه‌های مکتوب در‌این میهن از آزادی برخوردارند با این وجود یک دسته خودسانسوری در رابطه مساله مذهبی و رئیس‌جمهور فی مابین نویسندگان مطبوعات آن ترویج داراست . یونان در محل اتصال سه مجموعه کشورها آسیا , اروپا و آفریقا واقع شده‌است و وارث ارثیه یونان باستان , امپراتوری بیزانس و نزدیک چهار قرن سلطه ترکان عثمانی است . این مرز و بوم تحت عنوان مهد فرهنگ وتمدن مغرب زمین و زادبوم دموکراسی , فلسفه غرب , بازی‌های المپیک , علم ها سیاسی , نمایشنامه‌نویسی شناخته می گردد .